Salam Sejahtera dan Selamat Datang

Ini adalah blog peribadi. Apa yang saya tulis adalah dari pengalaman atau pendapat saya sendiri kecuali saya nyatakan sumbernya. Mohon maaf kalau ada yang berkecil hati. Sila beri teguran jika ada yang tidak betul. ^_^


Pengikut

Rabu, 7 September 2016

Electric Multifunctional Lunch Box la pulak.

Semalam.. dari jauh dgr Liza menjerit. Lunch boxxx.. lunch boxxx.. terpinga2 gak. Rupanya lunch box saya sampai. Huwawawa.. karibang rebus tul liza dari jauh buat announcement. Tak pasal2 terpksa eksplain kat setiap org benda yg saya beli. Yg musykil nya. Mcmne liza tau dlm parcel tu lunch box. Tak tulis pun? Hurmmm... 

Beli lunch box ni kat lelong (klik sini). Harga RM37. Postage ke kuching RM17 mahal nak mampp. So semuanya RM54 la kan. Ok la. Not bad. Ada lagi yg lebih murah. RM39. Free postage tpi hnya utk semenanjung je. Sobsss..

Hendak dijadikan cerita. Saya nk beli yg warna oren sebab pink dah habis. Dan yg hello kitty kena tambah RM5. Huhu.. malas nak tambah2 kos. Saya amik la yg oren. Tiba2 dpt emel dari seller kata oren dah habis stok. Tapi dia gantikan dgn hello kitty purple free takyah tambah RM5. So...Yabadabadu... mak suka hokeh!

Niat beli lunchbox bagai ni sebab nk memasak utk rara. Senang nak steam dan masak bubur. Siap join group lunchbox kat fb lagi. Kikiki.. semoga semangat ini berterusan. 

So layan dulu gambar lunch box yg comel ini.
Nota: kalau nk beli. Make sure yg multifunctional. Sebab ada 1 jenis lagi hnya utk memanaskan dan tak boleh memasak.

Comel kan. Hello kitty dan warna purple.

Tiada ulasan: