Salam Sejahtera dan Selamat Datang

Ini adalah blog peribadi. Apa yang saya tulis adalah dari pengalaman atau pendapat saya sendiri kecuali saya nyatakan sumbernya. Mohon maaf kalau ada yang berkecil hati. Sila beri teguran jika ada yang tidak betul. ^_^


Pengikut

Ahad, 21 Oktober 2012

cerita TTC lagi..

*ni cubaan pertama buat entry guna phone* err.. tak boleh nk enter ke bawah la. terpaksa tulis berjela. huhu.. back to my TTC story. minggu lepas saya mengalami ngilu di ari2 dan turut sakit belakang which is berdasarkan pengalaman saya.. ia adalah tanda saya ovulasi. tapi disebabkan sibuk dan penat maka acara BD (body dancing ) err.. dlm bahasa kampungnya 'bersama' tu main buat je. tak pasti tepat tarikh ovulate ke tak. tpi sperm boleh hidup sehingga 3 hari dan telur kita boleh bertahan 48jam. betulkan saya kalau salah. hehe... dipendekkan cerita. last week saya ovulate. 2-3 hari ni saya tak sihat. tak lalu mkn dan loya2. mengandungkah?  horeyyy. ekeke.. so enchek somi suruh beli UPT. maka jenama UPT kesukaan saya dibeli. 'deep & tell'. pagi2 terus test. resulnya.. -ve la yang.. demam dan loya tu demam mengada2. ekeke.. tpi saya tak sbr tunggu hujung minggu dpn. harap period delay dan result UPT  +ve. yeayyy.. kuhkuhkuh  (gilo gelak sorg2)..r

1 ulasan:

mrs.krie :O) berkata...

Hahahaha.....aku pon dok harap period delay dan result positif juga...hahaha.....*x smpt update blog pakai tpn lg...komen pon jdla*