Salam Sejahtera dan Selamat Datang

Ini adalah blog peribadi. Apa yang saya tulis adalah dari pengalaman atau pendapat saya sendiri kecuali saya nyatakan sumbernya. Mohon maaf kalau ada yang berkecil hati. Sila beri teguran jika ada yang tidak betul. ^_^


Pengikut

Khamis, 11 November 2010

facebook

Oh Facebook. bagi saya.....

Kebaikannya:
  1. dapat kumpul kawan lama
  2. update berita terkini kwn2
  3. senang nk cari kawan
  4. boleh promosi mcm2
  5. boleh share berita/cerita (yg tak pasti palsu@ benar)
Keburukannya:
  1. sembang yg bukan2
  2. boleh bergaduh sbb cakap ikut sedap mulut je
  3. bnyk mengumpat
  4. kadang2 kecik ati (wlupun org tak niat nk sakiti hati kita)
  5. kita update mcm2 (ada org tak suka/kecik ati)
  6. kita excited bercerita.. rupanya 1 malaysia tau cite kita. hahaha
  7. kita excited bercerita.. rupanya ada org sedih dgn cerita kita.
errrmm... so disebabkan keburukannya lebih banyak, buat masa ni saya nk berpisah sekejap dgn facebook. nak mengasingkan diri dari geng2 facebook. merajuk dgn facebook. huhuhu..

tpi blog takpe .. sayang kat bloggers semua!


2 ulasan:

Lady of Leisure berkata...

lady cuma ada blog, pesbuk takde hehe

mrs.krie :O) berkata...

heh...opis aku kuar memo larangan penggunaan fb diwaktu pejabat...sbb ydp dapat tgk diorang layan fb dari cctv.....so skrg mmg slow sket la fb.....huhuhu...takpe2...kita penuhkan blog kita:O)